Gjestebok

Takk for at du besøker hjemmesiden min. Skriv en hilsen i gjesteboken ved å klikke på den blå knappen. Du kan også sette inn et bilde ved hilsenen.

Flytt/plasser snakkeboblen på bildet med musen

Skriv teksten til snakkeboblen

Shape:
 
Skrevet av Perlestrikk, 22. aug, 2013
Tusen Takk Knut :-)
Skrevet av Knut Fossum, 22. aug, 2013
Flott side :)
Bare kvalitetsvarer her - skikkelig håndtverk.
E-post:
Skrevet av Sølvi, 11. jun, 2013
Siden din er like inspirerende som alltid, takk for titten :-)
E-post:
Skrevet av Reidun, 12. apr, 2013
Fin side!
E-post:
Skrevet av Sølvi, 31. mar, 2013
Tudelu Perlemor :-) fortsatt god påsk :-)
Skrevet av Grethe, 3. aug, 2011
Takk Anita E :)
Vinhøna er en skikkelig inner-tier!!! Alltid morsom å ta med på festlige lag :) Sjarmerende og full av personlighet :)
E-post:
Hjemmeside:
Skrevet av Anita E., 3. aug, 2011
Hei Grethe,

Kjempe fin hjemmeside. Du er jo super flink til å strikke :) Anbefaler på det varmeste "vinhøna", den slår ann i alle lag :)
Skrevet av Guri R., 11. jul, 2011
Heia Grethe!
Så flott side! Koselig å se så mye fine ting som er hjemmelaget :o)
E-post:
Skrevet av Rozsa, 6. jul, 2011
you are s talented "sis", a real artist! :-)
Have a wonderful summer and we'll be in touch.
En stor klem fra: Rozsa
E-post:
Skrevet av Wenche, 9. jun, 2011
du e superflink .... må ha ei sånn vinhøne.... iallefall før neste påske...hehe..
E-post:
Skrevet av Grethe, 7. jun, 2011
Takk Karin, engelen min :-)
Strikke mer enn gjerne læsta te dåkker :-)
Klæææm <3
E-post:
Skrevet av Karin N, 7. jun, 2011
Hei Grethe :) flott sida du har fått! og æ e imponert over din produktivitet!!! skal finne ut ka vi treng av ullsokka ;) vi høres! lykke til vidre <3 klæm
Skrevet av Grethe, 4. jun, 2011
Takk Trine og Britt for hyggelige hilsninger :)
E-post:
Skrevet av Britt, 4. jun, 2011
Hei, Grethe!
Gukko flink du e tel å strekke!! Blir imponert, ja:) Liker også å strikke, men produksjonen min er nok ikke på langt nær så stor som din. Jeg har strikka en del "hjertesokker". Det er læsta med hjerte-hullmønster på sidene. Kjempefine og populære gaver. Du kan godt få oppskrifta hvis du vil?
Hilsen fra Kløfta
Skrevet av Trine, 2. jun, 2011
Så fin side, Grethe. Du er flink til å strikke - Blir nok bestilling av læsta til høsten!

Nyeste kommentarer

14.04 | 21:02

Du har mye fint på sidene dine. Såg en genser som du kalte for Mørketids genser. Er intresert å få kjøpe mønster på den vist du har

...
20.03 | 16:44

RAGNHILD, vennligst kontakt meg på epost greberg2@gmail.com eller via pm på Facebook, så kan vi bli enige
Jeg får ikke kontaktet deg direkte her, beklager

...
20.03 | 16:10

Hei ,har ei strikka barnebunad som skal broderest på,er det noe du gjør? Nede rundt på hele er det grønne strikka inn resten skal broderest med maskesting.

...
16.10 | 09:30

Hei Anders, jeg fant mønsteret til logoen på nettet et sted, hvis du googler det så finner du sikkert :) Ellers har jeg ingen oppskrift på selve genseren.

...
Hei!
Prøv å lage din egen hjemmeside som jeg.
Det er enkelt, og du kan prøve det helt gratis.
ANNONSE