PERLESTRIKK

PERLESTRIKK

Siden er under redigering

RETRO GENSERE

Retro gensere er kommet for å bli!
Mariusgenser, setesdal og fana er igjen blitt på moten. I tillegg er det kommet tilbake en rekke retro gensere med rundfelling. Disse er varme, og kan strikkes med høy eller lav hals. Varmer godt, og varer livet ut (voksen). 

Finner du et mønster fra 70-80 tallet kan jeg strikke det meste.

Jeg foretrekker å strikke gensere i garnet Falk fra Dale. Dette kan vaskes i maskin på 40 grader, nupper lite, og klør ikke :)
Ta kontakt for bestilling her...

Usikker på hva du skal gi i gave?

Vinskjuler - gaven til "den som har alt"

Vinskjuleren rommer innmaten til en 3-liters vindunk, altså bare "posen med vin".  Tappekranen stikker ut bak, slik at det lett kan tappes vin i glassene.  En morsom ting å ta frem i hyggelige lag.

Bildet til høyre viser en vinmåke, klar for levering.
I tillegg har jeg 4 vinmåker og 2 vin-nisser klare for levering.

Ta kontakt for bestilling her...

Skriv en kommentar: (Klikk her)

123hjemmeside.no
Antall tegn tilbake: 160
OK Sender...

gunhild henriette personbråten | Svar 25.02.2012 11.31

flott side du har, og så mye fint som du lager

Grethe 27.02.2012 08.39

Tusen takk for hyggelig kommentar
Flott at jeg kan glede andre med dette som gir meg selv så stor glede

Mona Eliassen | Svar 04.01.2012 23.07

Digger den måsen din, hvor mye skal du ha for den? Fikk ikke trykket på bestillingslinken, ???
Prøvde også å sende deg en melding i innboksen på Fb...

Monica | Svar 30.11.2011 10.15

Får ikke trykt på bestillingsskjema.. Kor mye ska du ha for å strikke 2 Mariusgensere i lilla, rosa og hvit. En til dame str M og en til ei jente på 4 år?

Camilla Elise | Svar 10.06.2011 00.28

Hei! :) Eg vil gjerne bestille noen damelæsta! :) gjerne i lilla eller grå.

Grethe 10.06.2011 09.59

Det ska vi ordne Camilla Elise

Liv Marie | Svar 07.06.2011 13.19

Til lykke me ei fin hjkemmeside. Håper du får mye glede av den.Stolt av deg.
Klem fra mamma.

Grethe 07.06.2011 15.23

Takk mamma

Camilla Elise | Svar 03.06.2011 01.27

Gratulere så mye tante!!!! :D Kjempefin side!! stolt av deg!!!! klem

Grethe 03.06.2011 09.43

Takk vennen :) Er like stolt av deg!!! Klemmer tilbake

Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

14.04 | 21:02

Du har mye fint på sidene dine. Såg en genser som du kalte for Mørketids genser. Er intresert å få kjøpe mønster på den vist du har

...
20.03 | 16:44

RAGNHILD, vennligst kontakt meg på epost greberg2@gmail.com eller via pm på Facebook, så kan vi bli enige
Jeg får ikke kontaktet deg direkte her, beklager

...
20.03 | 16:10

Hei ,har ei strikka barnebunad som skal broderest på,er det noe du gjør? Nede rundt på hele er det grønne strikka inn resten skal broderest med maskesting.

...
16.10 | 09:30

Hei Anders, jeg fant mønsteret til logoen på nettet et sted, hvis du googler det så finner du sikkert :) Ellers har jeg ingen oppskrift på selve genseren.

...
Du liker denne siden
Hei!
Prøv å lage din egen hjemmeside som jeg.
Det er enkelt, og du kan prøve det helt gratis.
ANNONSE